Критики не зазнає той, хто нічого не робить. Природно, що будь-яка сфера роботи кишить негативними відгуками різного спектра — від неякісно наданої послуги до неввічливого, як здалося клієнту, погляду.
Загалом збирати та опрацьовувати зворотний зв’язок на підприємстві має відповідальна особа за контроль якості, це не маркетингова тема. Але маркетинг починає тісно взаємодіяти з управлінням якістю, коли зворотний зв’язок стає публічним. Тому розглянемо роботу саме з публічними негативами, яка допоможе зберегти репутацію підприємства.
Визначте тип відгуку
Як реагувати на негативні відгуки, залежить від їхнього типу. Негативний зворотний зв’язок діліть на конструктивний і безпідставний, та хейт.
Конструктивні й безпідставні
Якщо у відгуку йдеться, що персонал допустив помилки в роботі, вважайте його конструктивним та обов’язково передавайте на опрацювання.
Конструктивні відгуки
1. Адміністратор некоректно назвав ціну послуги, й мені довелося заплатити більше, ніж я розрахо...