Досвід, яким поділюся в цій консультації, стовідсотково маєте й ви. Впевнена, що ви хоч раз отримували листа, який із перших слів викликав гнів, або який навіть читати не хотілося. Або лист, у якому написано все ввічливо, але він викликає негативні почуття.
Поговоримо, чого в письмовому спілкуванні краще уникати, щоб воно було максимально коректним, ефективним і підтримувало доброзичливі взаємини з колегами. Адже й вам доводиться в листах нагадувати працівникам про себе чи певне завдання.
Від заяви на звільнення до найзмістовніших годин життя
Поділюся історією.
Якось я отримала від керівника-ейчара завдання підготувати роз’яснювальний матеріал з одного кадрового питання. Ніч не спала, написала три сторінки, підкріпила статтями закону. Задоволена собою, прийшла з готовим матеріалом до ейчара. І що я чую? «Не те. Хто стільки читатиме?» Я справедливо обурена, адже цитувала надважливий для кадровиків закон. Проте скоротила матеріал до однієї сторінки. Але ейчар знову ...