Письмові комунікації для кадровика — 6 гріхів і 10 порад

Персональне і професійне зростання
7 лютого 2025 року
|
1 хвилину Читати

Як не роздратувати з перших слів листа, яких слів-тригерів уникати, про що взагалі ліпше не писати, як коректно нагадати про термінову задачу — практик на живих прикладах із власного досвіду розповість про «неписані» правила робочого листування

user icon
Любов Бондаренко
керівник проєктів з трансформації кадрових служб та кадрового адміністрування, «Віцекадровик — 2023» за результатами Всеукраїнського професійного конкурсу, Київ

Досвід, яким поділюся в цій консультації, стовідсотково маєте й ви. Впевнена, що ви хоч раз отримували листа, який із перших слів викликав гнів, або який навіть читати не хотілося. Або лист, у якому написано все ввічливо, але він викликає негативні почуття.

Поговоримо, чого в письмовому спілкуванні краще уникати, щоб воно було максимально коректним, ефективним і підтримувало доброзичливі взаємини з колегами. Адже й вам доводиться в листах нагадувати працівникам про себе чи певне завдання.

Кейс
Актуально

Від заяви на звільнення до найзмістовніших годин життя

Поділюся історією.

Якось я отримала від керівника-ейчара завдання підготувати роз’яснювальний матеріал з одного кадрового питання. Ніч не спала, написала три сторінки, підкріпила статтями закону. Задоволена собою, прийшла з готовим матеріалом до ейчара. І що я чую? «Не те. Хто стільки читатиме?» Я справедливо обурена, адже цитувала надважливий для кадровиків закон. Проте скоротила матеріал до однієї сторінки. Але ейчар знову ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search