Письмові комунікації для кадровика — 6 гріхів і 10 порад

Персональне і професійне зростання
7 лютого 2025 року
|
1 хвилину Читати

Як не роздратувати з перших слів листа, яких слів-тригерів уникати, про що взагалі ліпше не писати, як коректно нагадати про термінову задачу — практик на живих прикладах із власного досвіду розповість про «неписані» правила робочого листування

user icon
Любов Бондаренко
керівник проєктів з трансформації кадрових служб та кадрового адміністрування, «Віцекадровик — 2023» за результатами Всеукраїнського професійного конкурсу, Київ

Досвід, яким поділюся в цій консультації, стовідсотково маєте й ви. Впевнена, що ви хоч раз отримували листа, який із перших слів викликав гнів, або який навіть читати не хотілося. Або лист, у якому написано все ввічливо, але він викликає негативні почуття.

Поговоримо, чого в письмовому спілкуванні краще уникати, щоб воно було максимально коректним, ефективним і підтримувало доброзичливі взаємини з колегами. Адже й вам доводиться в листах нагадувати працівникам про себе чи певне завдання.

Кейс
Актуально

Від заяви на звільнення до найзмістовніших годин життя

Поділюся історією.

Якось я отримала від керівника-ейчара завдання підготувати роз’яснювальний матеріал з одного кадрового питання. Ніч не спала, написала три сторінки, підкріпила статтями закону. Задоволена собою, прийшла з готовим матеріалом до ейчара. І що я чую? «Не те. Хто стільки читатиме?» Я справедливо обурена, адже цитувала надважливий для кадровиків закон. Проте скоротила матеріал до однієї сторінки. Але ейчар знову ...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації