УВАГА! Публікація у стані актуалізації
Підпис — обов’язковий реквізит службового документа, який свідчить про відповідальність особи за його зміст і є одним із реквізитів, що надають документові юридичної сили (п. 4.1.7 розд. 4 Національного стандарту ДСТУ 2732:2004 «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять», затвердженого наказом Держспоживстандарту від 28.05.2004 № 97).
Консультація підкаже, як оформлювати підпис на підприємствах різних форм власності.
Оформлення підпису
Бюджетні, комунальні і комерційні підприємства, установи, організації оформляють реквізит «Підпис» по-різному.
Бюджетна установа, ОМС, комунальне підприємство. Керуйтеся Типовою інструкцією з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженою постановою КМУ від 17.01.2018 № 55 (далі — Типова інструкція № 55).
Складові підпису:
- найменування посади особи, яка підписує документ (повне — якщо документ надрукований не на бланку, скорочене — якщо документ на...