Збори, наради, засідання — поширені форми ділових комунікацій, де обговорюють нагальні питання й ухвалюють стратегічні рішення. Як саме ухвалили те чи інше рішення? Який порядок його реалізації визначили? Кого призначили відповідальними? Щодо яких негараздів застерігали опоненти? Підкаже протокол. І саме від того, наскільки точно й вичерпно його склали, залежатимуть ефективність заходу, рівень виконавської дисципліни, оперативність та якість втілення управлінських рішень.
Розібратися, яка специфіка вирізняє зміст та оформлення протоколів, допоможе консультація.
Призначення протоколу
Протоколи становлять особливий вид документів: їх складно з однозначністю віднести до певної групи організаційно-розпорядчої документації.
У протоколах фіксують перебіг обговорення питань і ухвалення рішень на зборах, нарадах і засіданнях (далі — засідання) різних колегіальних органів (як постійних, так і тимчасових), що створює підстави кваліфікувати ці документи як інформаційно-аналітичні.
Водночас проток...