В управлінні персоналом одна з ключових компетенцій — ефективна постановка завдань. У короткостроковій перспективі від цього залежить, чи доведеться їх переробляти за пів години до дедлайну. Погодьтеся, ризик чималий. І мимоволі потрапляєте в пастку переконань: «Швидше зробити самотужки, ніж доручити й витратити час на пояснення і контроль». Це може бути дійсно так. Ви, ймовірно, вже маєте навички й досвід у справі, особливо, коли йдеться про новачків. Але не поспішайте з висновками. Розкладімо все по поличках.
Сім антипорад під час постановки завдань
Виокремимо типові помилки, які найчастіше виникають під час делегування. Робіть саме так, якщо маєте вдосталь часу, щоб переробляти завдання за їхніми виконавцями.
1. Не пояснюйте, чому завдання важливе, як воно впливає на подальший робочий процес, а просто кажіть: «Я сказав це зробити — значить роби».
2. Поставте працівнику завдання десь у коридорі / на кухні / у вбиральні мимохідь і не фіксуйте це письмово.
3. Ставте завдання максимальн...