Краще ніхто не зробить, або Як ставити завдання так, щоб не переробляти

Персональне і професійне зростання
21 березня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Антипоради, як не треба ставити завдання, якщо чекаєте на їх виконання. Дізнаєтеся формулу якісного виконання завдання, як подолати самосаботаж і заперечення працівників під час делегування, а також до яких дій вдатися, якщо працівники не виконують завдань

user icon
Тетяна Мовлян
HR-директор Цифрового видавництва Експертус, методолог, мотиваційний спікер

В управлінні персоналом одна з ключових компетенцій — ефективна постановка завдань. У короткостроковій перспективі від цього залежить, чи доведеться їх переробляти за пів години до дедлайну. Погодьтеся, ризик чималий. І мимоволі потрапляєте в пастку переконань: «Швидше зробити самотужки, ніж доручити й витратити час на пояснення і контроль». Це може бути дійсно так. Ви, ймовірно, вже маєте навички й досвід у справі, особливо, коли йдеться про новачків. Але не поспішайте з висновками. Розкладімо все по поличках.

Сім антипорад під час постановки завдань

Виокремимо типові помилки, які найчастіше виникають під час делегування. Робіть саме так, якщо маєте вдосталь часу, щоб переробляти завдання за їхніми виконавцями.

1. Не пояснюйте, чому завдання важливе, як воно впливає на подальший робочий процес, а просто кажіть: «Я сказав це зробити — значить роби».

2. Поставте працівнику завдання десь у коридорі / на кухні / у вбиральні мимохідь і не фіксуйте це письмово.

3. Ставте завдання максимальн...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search