Держархів схвалив зміни до правил діловодства та архівного зберігання

Усі оновлення
10 квітня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Упровадять нові уніфіковані форми документів, що полегшить облік і зберігання кадрової документації

user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Для того щоб удосконалити організацію роботи з документами в установах, організаціях та підприємствах (далі — підприємство) усіх форм власності, Нормативно-методична комісія Держархіву (далі — Комісія) схвалила пропозиції та окремі зміни до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5). Їх внесуть на розгляд Мін’юсту.

Серед змін і доповнень до Правил № 1000/5 пропонують:

  • відновити відмітку «Копія» на першому аркуші документа, який скопіювали;
  • подавати до держархіву чи архівного відділу довідку про фінансово-господарську діяльність, коли підприємство подає акт про вилучення для знищення документів, строк зберігання яких сплив, та визначено її структуру і порядок оформлення і підписання;
  • визначити порядок унесення до опису справ із кадрових питань окремого заголовку справи «Персоніфіковані ...
  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації