Для того щоб удосконалити організацію роботи з документами в установах, організаціях та підприємствах (далі — підприємство) усіх форм власності, Нормативно-методична комісія Держархіву (далі — Комісія) схвалила пропозиції та окремі зміни до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5). Їх внесуть на розгляд Мін’юсту.
Серед змін і доповнень до Правил № 1000/5 пропонують:
- відновити відмітку «Копія» на першому аркуші документа, який скопіювали;
- подавати до держархіву чи архівного відділу довідку про фінансово-господарську діяльність, коли підприємство подає акт про вилучення для знищення документів, строк зберігання яких сплив, та визначено її структуру і порядок оформлення і підписання;
- визначити порядок унесення до опису справ із кадрових питань окремого заголовку справи «Персоніфіковані ...