Держархів схвалив зміни до правил діловодства та архівного зберігання

Усі оновлення
10 квітня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Упровадять нові уніфіковані форми документів, що полегшить облік і зберігання кадрової документації

user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Для того щоб удосконалити організацію роботи з документами в установах, організаціях та підприємствах (далі — підприємство) усіх форм власності, Нормативно-методична комісія Держархіву (далі — Комісія) схвалила пропозиції та окремі зміни до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5). Їх внесуть на розгляд Мін’юсту.

Серед змін і доповнень до Правил № 1000/5 пропонують:

  • відновити відмітку «Копія» на першому аркуші документа, який скопіювали;
  • подавати до держархіву чи архівного відділу довідку про фінансово-господарську діяльність, коли підприємство подає акт про вилучення для знищення документів, строк зберігання яких сплив, та визначено її структуру і порядок оформлення і підписання;
  • визначити порядок унесення до опису справ із кадрових питань окремого заголовку справи «Персоніфіковані ...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search