Хто відповідальний за організацію діловодства на підприємстві

Кадрові документи
21 травня 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Тетяна Фіало
експерт із трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Завдання з організації діловодства в Інструкції з діловодства підприємства можна покласти на секретаря, діловода або іншого працівника.

Підприємства, установи та організації ведуть діловодство відповідно до затвердженої інструкції з діловодства, яку затверджують наказом (п. 7 гл. І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5).

Як правило, діловодство на підприємстві організовує самостійний структурний підрозділ — служба діловодства. Керівник цієї служби безпосередньо підпорядкований директору підприємства. Служба діловодства може називатися по-різному:

  • служба управління справами;
  • канцелярія;
  • відділ організації діловодства;
  • відділ документаційного забезпечення;
  • загальний відділ.

На невеликих підприємствах завдання з організації діловодства можна покласти на секретаря, діловода або працівника, який відповідає за...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search