Завдання з організації діловодства в Інструкції з діловодства підприємства можна покласти на секретаря, діловода або іншого працівника.
Підприємства, установи та організації ведуть діловодство відповідно до затвердженої інструкції з діловодства, яку затверджують наказом (п. 7 гл. І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5).
Як правило, діловодство на підприємстві організовує самостійний структурний підрозділ — служба діловодства. Керівник цієї служби безпосередньо підпорядкований директору підприємства. Служба діловодства може називатися по-різному:
- служба управління справами;
- канцелярія;
- відділ організації діловодства;
- відділ документаційного забезпечення;
- загальний відділ.
На невеликих підприємствах завдання з організації діловодства можна покласти на секретаря, діловода або працівника, який відповідає за...