Трудові книжки та їх дублікати, не одержані працівниками при звільненні, зберігають протягом двох років у відділі кадрів підприємства, установи, організації (далі — організація) окремо від трудових книжок працівників, які перебувають на роботі. Після цього строку незатребувані трудові книжки (їх дублікати) зберігають в архіві організації протягом 50 років, а після закінчення зазначеного строку їх можна знищити в установленому порядку (п. 6.2 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58; далі — Інструкція № 58).
Отже, трудові книжки, що з тих чи тих причин не були отримані працівниками при звільненні, після дворічного зберігання в поточному діловодстві відділу кадрів слід підготувати до архівного зберігання і передати в архів (архівний підрозділ) організації.
Крок 1. Перевіряємо правильність заповнення трудової книжки звільненого працівника
Передавання документів в архів передбачає виконання певног...