Додатки до наказів — види, оформлення, реєстрація

Кадрові документи
14 липня 2025 року
|
1 хвилину Читати

З'ясуєте, як формлювати, підписувати, затверджувати й реєструвати додатки до наказів. Дізнаєтеся про особливості — розмір шрифту та правила розміщення тексту

user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Додатки до наказів керівника підприємства — не просто прикріплені файли, а повноцінна частина документа. Щоб уникнути плутанини й порушень у діловодстві, ви маєте дотримуватися норм і стандартів. На прикладах розповідаю все про додатки та роботу з ними.

Види додатків

У практиці діловодства додатки до наказів умовно поділяють на такі групи:

додатки, які затверджують наказами, — локальні нормативні акти

інструкції, положення, порядки, правила, регламенти тощо

додатки до локального нормативного акта, затвердженого наказом (до інструкції, положення, порядку, правил тощо) — додатки до додатка

зразки бланків документів, форм реєстраційних журналів, книг обліку тощо

додатки, що погоджені органами вищого рівня та вводяться в дію наказами

організаційні структури, штатні розписи тощо

додатки, що пояснюють або доповнюють зміст наказу

графіки, списки, форми документів тощо

Наказом керівника затверджують документи нормативного характеру: інструкції, правила, порядки, положення, зокрема про структурні підрозді...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації