Додатки до наказів керівника підприємства — не просто прикріплені файли, а повноцінна частина документа. Щоб уникнути плутанини й порушень у діловодстві, ви маєте дотримуватися норм і стандартів. На прикладах розповідаю все про додатки та роботу з ними.
Види додатків
У практиці діловодства додатки до наказів умовно поділяють на такі групи:
додатки, які затверджують наказами, — локальні нормативні акти |
| інструкції, положення, порядки, правила, регламенти тощо |
додатки до локального нормативного акта, затвердженого наказом (до інструкції, положення, порядку, правил тощо) — додатки до додатка |
| зразки бланків документів, форм реєстраційних журналів, книг обліку тощо |
додатки, що погоджені органами вищого рівня та вводяться в дію наказами |
| організаційні структури, штатні розписи тощо |
додатки, що пояснюють або доповнюють зміст наказу |
| графіки, списки, форми документів тощо |
Наказом керівника затверджують документи нормативного характеру: інструкції, правила, порядки, положення, зокрема про структурні підрозді...
