Керувати — не лише роздавати вказівки. Управління — це складна наука про те, як лідеру ухвалювати важливі рішення і відповідати за них, створювати команду фахівців та надихати на перемоги власним прикладом. Адже ефективність керівника оцінюють не лише за його особистою роботою, а й за спільними результатами його підлеглих.
Шляхи розвитку у відділі кадрів
Для кадровика існує чимало шляхів, щоб розвиватися. Наведемо найбільш очевидні серед них.
Переглянути й скачати пам’ятку >>
Риси ефективного керівника
Для того щоб отримати омріяне підвищення, вам знадобиться не лише стандартний набір із класичного резюме: цілеспрямованість, комунікабельність, бажання розвиватися та вміння працювати в команді. Не завадять гнучкість, інтуїція та емоційна зрілість. Докладніше про те, що потрібно вміти потенційному керівникові — в таблиці.
Таблиця
Характерні риси ефективного керівника
Компетенція | Навички |
Розставляти пріоритети | Відрізняти істотні питання від несуттєвих, зосереджуватися на ключових, стратегічних проб... |
