Як підтримувати чудові взаємини з колегами та керівництвом

Персональне і професійне зростання
1 липня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Наше сприйняття роботи залежить від того, з ким нам доводиться мати справу та які взаємини склалися в нас із цими людьми. Щоб не вигоряти на роботі, а заряджатися творчою енергією, потрібно взаємний позитивний обмін із колегами, клієнтами, керівництвом, а також зі всіма іншими людьми, контакти з якими можуть здаватися несуттєвими.

Не поспішайте заводити на роботі близьких друзів — це доволі ризиковано. Ліпше, якщо виші ділові стосунки будуватимуться на принципах доброзичливості та певної відстороненості.

Світ людських взаємин містить у собі непорозуміння, суперечки, змагання і конфлікти. Якщо ваша мета — не чергова посада, а душевна гармонія, не долучайтеся до таких стосунків. Залишайтеся вірними собі, йдіть за власними ідеалами й не намагайтеся перевиховати інших. Тож пропонуємо кілька порад, як налагодити гармонійні взаємини з колегами, від італійського психотерапевта Рафаель Морелі, автора статей та книг про психосоматику і психологічне здоров’я.

Порада 1

Не слухайте плітки та не п...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search