Досить часто у штатних розписах натрапляємо на посади, для яких передбачено по 0,5 штатних одиниць. Цілком логічно оформлювати на двох таких посадах одного працівника, який може виконувати роботу за кожною з посад. Яку з посад визначити як основну? Як відобразити роботу працівника за обома посадами в табелі обліку використання робочого часу? Чи потрібно оформлювати особові картки за кожною посадою? Які записи вносити до трудової книжки? Розберемось…
Якщо штатним розписом підприємства, установи, організації передбачено 0,5 штатної одиниці для певної посади, це означає, що фонд заробітної плати на місяць для посади становить 50% від посадового окладу (тарифної ставки). Отже, при укладенні трудового договору працівнику треба встановити такий режим роботи, щоб заробітна плата за місяць не перевищувала визначений фонд. На практиці це реалізується встановленням за угодою сторін режиму роботи на умовах неповного робочого часу (наприклад, по чотири години на день при роботі за графіком п’ятиде...