1. Більше картинок
Візуалізуйте текстові й числові дані — додайте в презентацію інфографіку, таблиці, схеми тощо. Під час виступу малюйте на дошці. Люди воліють дивитися, а не читати. Із почутого людина запам’ятовує 10%, із прочитаного — 30%, а з побаченого — 80%.
2. Відео
Короткі відео тривалість 1-2 хвилини пожвавлять інтерес аудиторії. Використовуйте відео, коли увага слухачів згасає. Відео повинні навчати, мотивувати або розважати.
3. Репетиція в ліфті
Якщо Вам потрібно коротко розповісти про компанію чи продукт, прорепетируйте промову в ліфті. Щоб дістатися потрібного поверху, Вам вистачить 40-60 секунд — саме стільки потрібно часу, щоб надати ключову інформацію й не навантажити слухачів ліричними відступами, складними конструкція й зайвими поясненнями.
Джерело: Джозеф Маккормак «Коротше. Менше слів — більше сенсу»