Увага! Матеріал у стані актуалізації.
Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (ФСС) не перевіряє безпосередньо кадрову службу, проте може зажадати документи, які стосуються питань перевірки.
ФСС має право:
- перевіряти достовірність відомостей, які надав роботодавець, щоб отримати кошти ФСС,
- з'ясовувати, чи дотримав роботодавець порядку використання коштів, які виділив ФСС;
- зупиняти виплати, якщо роботодавець відмовляє чи перешкоджає перевірці, або ФСС виявив, що роботодавець надав недостовірні відомості або порушив порядок використання коштів ФСС.
Підстава — підпункт 3 пункту 1 статті 10 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105-XIV (далі — Закон № 1105).
У термінології Закону № 1105 роботодавці є страхувальниками, а працівники — застрахованими особами.
Підстави та умови для перевірок
Підстави, умови та процедуру проведення перевірок страхувальників стосовно коштів Фонду соціального страхування (далі — ФСС) ви...