Створюємо новий структурний підрозділ із підпорядкуванням йому двох інших структурних підрозділів

Кадрові документи
8 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ольга Догадіна
керівник експертної групи Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

ПРОБЛЕМА

На підприємстві заплановано створити управління фінансів з підпорядкуванням йому відділу корпоративної звітності та бухгалтерії. На цей час відділи є окремими структурними підрозділами підприємства. Окрім підпорядкованих відділів в структурі управління ще буде начальник управління й економіст. Як оформити зміни в структурі підприємства, переведення (переміщення) працівників, якщо ані назви посад, ані посадові обов’язки у них не змінюються? Чи може головний бухгалтер підпорядковуватись начальникові управління фінансів, а не генеральному директорові?

РІШЕННЯ

Оскільки в запитанні не уточнено кількість штатних одиниць відділів корпоративної звітності та бухгалтерії, то для прикладу вважатимемо, що в кожному відділі по три штатні одиниці: начальник відділу і два фахівці.

Для оформлення процедури створення нового структурного підрозділу з підпорядкуванням йому двох інших підрозділів доцільно спершу внести відповідні зміни до структури підприємства, установи, організації (далі — підп...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search