Як оформити утворення нового структурного підрозділу та зміну підпорядкованості працівників

Кадрові документи
8 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ольга Догадіна
керівник експертної групи Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

ПРОБЛЕМА

Заплановано створити новий підрозділ — «Сектор з постачання макулатури», — до якого включити дві штатні посади менеджерів з постачання сировини. Як виглядатиме наказ про зміну структури? Чи повинні працівники, які працюють на посадах менеджерів з постачання сировини відділу логістики, писати заяву про переведення до новоутвореного сектора, якщо ні назва посади, ні посадові обов’язки у них не змінюються?

РІШЕННЯ

Відповідно до частини другої статті 32 Кодексу законів про працю України (КЗпП) не вважається переведенням на іншу роботу і не потребує згоди працівника переміщення його на тому ж підприємстві, в тій самій установі, організації (далі — організація), зокрема, в інший структурний підрозділ у межах спеціальності, кваліфікації чи посади, обумовленої трудовим договором. Тож при переміщенні працівників з одного структурного підрозділу до іншого, якщо ні назва посади, ні посадові обов’язки, ані умови оплати праці не змінюються, жодних заяв від них не потрібно.

Для оформлення ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search