Ситуація, коли підприємство повністю або частково втратило кадрову документацію в зоні бойових дій чи внаслідок потрапляння ворожої ракети та знищення приміщення, — на жаль, дуже поширена зараз. Кадровики залишаються без наказів, трудових книжок працівників, особистих карток тощо. Якщо опинилися в такій ситуації, дійте за алгоритмом.
1. Задокументуйте втрату документів
Для того, щоб засвідчити факт втрати документів із кадрових питань, використовуйте форму акта, наведеного в додатку 13 Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5.
Перед тим як скласти акт, обстежте місце зберігання справ до їх знищення. Робіть це лише тоді, коли це можливо з точки зору безпеки для працівників і за наявності висновків відповідних підрозділів служби надзвичайних ситуацій.
За можливості зв’яжіться з архівною установою, державним арх...