Перелік документів особової справи та порядок її формування регламентує пункт 12 глави 2 розділу IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5). На особові справи держслужбовців не діють норми Правил № 1000/5 (п. 13 гл. 2 розд. IV Правил 1000/5).
| № з/п | Документ | 
| 1. | Внутрішній опис особової справи | 
| 2. | Заява про прийняття на роботу або письмовий трудовий договір (контракт) Один із документів залежно від форми трудового договору — усна чи письмова | 
| 3. | Копія наказу про прийняття на роботу (витяг зі зведеного наказу) | 
| 4. | Особовий листок з обліку кадрів | 
| 5. | Доповнення до особового листка з обліку кадрів | 
| 6. | Автобіографія | 
| 7. | Копія паспорта | 
| 8. | Копія облікової картки платника податків За наявності. Працівник із релігійних переконань міг відмовити... | 
