Документи особової справи

Діловодство
25 жовтня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Перелік документів, які мають бути в особовій справі працівника

Перелік документів особової справи та порядок її формування регламентує пункт 12 глави 2 розділу IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5). На особові справи держслужбовців не діють норми Правил № 1000/5 (п. 13 гл. 2 розд. IV Правил 1000/5).

№ з/п

Документ

1.

Внутрішній опис особової справи

2.

Заява про прийняття на роботу або письмовий трудовий договір / контракт

Один із документів залежно від форми трудового договору — усна чи письмова

3.

Копія наказу про прийняття на роботу (витяг зі зведеного наказу)

4.

Особовий листок з обліку кадрів

5.

Доповнення до особового листка з обліку кадрів

6.

Автобіографія

7.

Копія паспорта

8.

Копія облікової картки платника податків

За наявності. Працівник із релігійних переконань міг відмовитися від реєстраційного номера та має відповідну відмітку в паспорті

9.

Копія ві...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search
  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsПро документ