Документи особової справи

07/2025
25 жовтня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Перелік документів, які мають бути в особовій справі працівника

Перелік документів особової справи та порядок її формування регламентує пункт 12 глави 2 розділу IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5). На особові справи держслужбовців не діють норми Правил № 1000/5 (п. 13 гл. 2 розд. IV Правил 1000/5).

Докладніше про процедуру:
Як вести особову справу

№ з/п

Документ

1.

Внутрішній опис особової справи

2.

Заява про прийняття на роботу або письмовий трудовий договір (контракт)

Один із документів залежно від форми трудового договору — усна чи письмова

3.

Копія наказу про прийняття на роботу (витяг зі зведеного наказу)

4.

Особовий листок з обліку кадрів

5.

Доповнення до особового листка з обліку кадрів

6.

Автобіографія

7.

Копія паспорта

8.

Копія облікової картки платника податків

За наявності. П...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search