Перелік документів особової справи та порядок її формування регламентує пункт 12 глави 2 розділу IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5). На особові справи держслужбовців не діють норми Правил № 1000/5 (п. 13 гл. 2 розд. IV Правил 1000/5).
| 
 № з/п  | 
 Документ  | 
| 
 1.  | 
 Внутрішній опис особової справи  | 
| 
 2.  | 
 Заява про прийняття на роботу або письмовий трудовий договір (контракт) Один із документів залежно від форми трудового договору — усна чи письмова  | 
| 
 3.  | 
 Копія наказу про прийняття на роботу (витяг зі зведеного наказу)  | 
| 
 4.  | 
 Особовий листок з обліку кадрів  | 
| 
 5.  | 
 Доповнення до особового листка з обліку кадрів  | 
| 
 6.  | 
 Автобіографія  | 
| 
 7.  | 
 Копія паспорта  | 
| 
 8.  | 
 Копія облікової картки платника податків За наявності. Працівник із релігійних переконань міг відмовити...  |