Перелік документів особової справи та порядок її формування регламентує пункт 12 глави 2 розділу IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5). На особові справи держслужбовців не діють норми Правил № 1000/5 (п. 13 гл. 2 розд. IV Правил 1000/5).
Докладніше про процедуру:
Як вести особову справу
№ з/п |
Документ |
1. |
Внутрішній опис особової справи |
2. |
Заява про прийняття на роботу або письмовий трудовий договір (контракт) Один із документів залежно від форми трудового договору — усна чи письмова |
3. |
Копія наказу про прийняття на роботу (витяг зі зведеного наказу) |
4. |
Особовий листок з обліку кадрів |
5. |
Доповнення до особового листка з обліку кадрів |
6. |
Автобіографія |
7. |
Копія паспорта |
8. |
Копія облікової картки платника податків За наявності. П... |