Посадова інструкція офіс-адміністратора
Коли знадобиться: допоможе скласти посадову інструкцію офіс-адміністратора
Детальніше про процедуру:
- Які посади ввести для працівників канцелярії
- Додаткова відпустка за особливий характер праці секретарю
- Які посади для адміністраторів є в КП
«Секретарських» професій існує чимало: помічник керівника, секретар, ресепшіоніст, референт, організатор діловодства, документознавець тощо. Усі вони мають як спільні, так і відмінні, специфічні функції та знайшли свої ніші в управлінській діяльності підприємства. Утім, сучасні економічні умови висувають нові вимоги до адміністративних професіоналів. Зокрема, передбачаються ширші компетенції, вищій ступінь універсальності, гнучкості, відповідальності.
Відповідно до вимог часу й запроваджено нову професію «Офіс-адміністратор». Наказом Мінекономрозвитку від 16.08.2012 № 923 затверджено Зміну № 1 до КП (чинна з 01.09.2012), якою передбачено близько ста нових професійних назв робіт, зокрема й офіс-адміністратора.
Професія офіс-адміністратора належить...