МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИЛИСТ05 лютого 2019 року № 4249/Н-539/7.1.2Щодо підпису документів особою, яка виконує обов’язки відсутнього керівника
(Витяг)
Міністерством юстиції України розглянуто <...> звернення <...> щодо надання роз’яснення законодавства України та в межах компетенції повідомляється.
<...> Стосовно системи організаційно-розпорядчої документації та ведення діловодства повідомляємо, що відповідно до пункту 53 розділу II Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади (далі — Типова інструкція), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55, у разі відсутності посадової особи, найменування посади, прізвище, ініціал імені якої зазначено на проекті документа, його підписує особа, що виконує її обов’язки, або її заступник. У такому разі обов’язково зазначаються фактична посада, ініціал імені і прізвище особи, яка підписала документи, при цьому виправлення вносить рукописним способом о...