Як організувати роботу під час воєнного стану

З’ясуєте правові засади введення та припинення воєнного стану, які обмеження на роботодавця і працівника накладає воєнний стан. Організуєте роботу працівників під час війни або оформите їх відсутність, якщо працівники не можуть доїхати до роботи, їх призвали на військову службу / вони уклали контракт, залучили до суспільно корисних робіт / трудової повинності, немає зв’язку з працівниками, а також оформите нецільову благодійну допомогу працівникам

Ірина Житкова
шеф-редактор Експертус Кадри
Юлія Видиборець
провідний експерт із трудового законодавства Експертус Кадри, юрист із трудового права, сертифікований експерт із військового обліку

Щоб прочитати публікацію, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його — зареєструйтеся та отримайте демодоступ