Оформлення наказів, право підпису яких делеговано керівнику структурного підрозділу

Кадрові документи
18 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

ПРОБЛЕМА

В організації є невідокремлений структурний підрозділ — склад. Начальнику складу видано довіреність від директора організації на право підписувати накази, які стосуються роботи підрозділу. Як правильно оформлювати і опрацьовувати такі накази?

РІШЕННЯ

Як правило, установчими документами підприємства, установи, організації (далі — організація), такими як статут чи положення про організацію, повноваженнями щодо видання розпорядчих документів наділений керівник організації (директор, президент, голова правління тощо), який діє за принципом єдиноначальності. Якщо установчими документами першому керівникові не заборонено передавати окремі розпорядчі повноваження, то, зважаючи на особливості виробничої діяльності та організаційну структуру, з метою розвантаження першого керівника, створення умов для вирішення стратегічних і перспективних завдань управління, перший керівник організації має право делегувати частину своїх повноважень (функцій) іншим посадовим особам.

Порядок делегування...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search