Складання описів справ — завершальний етап роботи з документами у поточному діловодстві. Кожен опис справ є одночасно і обліковим документом, і довідником щодо змісту документів, долучених до справ. Саме за описами справ документи кадрової служби передаються до архіву підприємства, установи, організації (далі — організація).
У кадровій службі організації за встановленими формами складають описи справ тривалого зберігання та з кадрових питань (особового складу).
Якщо організація віднесена до джерел формування Національного архівного фонду (НАФ) і згідно з рішеннями експертно-перевірних комісій державних архівів (центральних, Державного архіву в Автономній Республіці Крим, областей, міст Києва або Севастополя) включена до списку комплектування відповідного архіву, тобто передає документи на постійне зберігання, в організації складають опис ще одного виду — опис справ постійного зберігання.
Форми описів справ (Опис справ кадрової служби) визначені Правилами організації діловодства та архі...