КМУ інформує про комплексні зміни у нормативно-правових актах для кращого захисту ветеранів та їхніх родин.
Електронне посвідчення ветерана (далі — е-посвідчення) офіційно визнали основним документом, що підтверджує відповідний статус. Це нововведення поліпшує надання адміністративних послуг, пришвидшує доступ до соціальних гарантій і зменшує час на перевірку статусу. Тож працівник може надати е-посвідчення, щоб оформити додаткову оплачувану відпустку тривалістю 14 календарних днів.
Паперове посвідчення тепер оформлюють окремо — за бажанням громадян. Для цього особа або її представник подають заяву в довільній формі, фотокартки та витяг з Єдиного державного реєстру ветеранів війни (далі — Реєстр). Щоб отримати або відновити паперове посвідчення, зокрема у разі його втрати, пошкодження або зміни особистих даних, достатньо надати витяг із Реєстру. Додатково підтверджувати статус не потрібно.
Уточнили строк дії посвідчень осіб з інвалідністю внаслідок війни. Якщо групу інвалідності внасл...