МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
11 листопада 2014 року № 1886/5
Про затвердження Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
11 листопада 2014 р. за № 1421/26198
Останні зміни внесено: наказ Міністерства юстиції України від 10.04.2025 № 1019/5
Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та з метою встановлення загальних вимог до впровадження електронного документообігу, організації роботи з електронними документами у діловодстві в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності, а також забезпечення передавання на архівне зберігання електронних документів
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання;
Перелік форматів даних електронних документів постійного і тривалого (понад 10 років) зберігання;
Вимоги щодо найменування файлів пакету документів у форматі контейнера ASiC (формат ZIP);
Вимоги щодо найменування файлів електронних реєстрів файлів архівних електронних справ;
Вимоги щодо найменування файлів електронних актів приймання-передавання документів юридичної особи на постійне зберігання;
Вимоги до структури та змісту XML-схеми архівних електронних документів;
Вимоги щодо найменування файлів електронних документів;
Вимоги щодо найменування файлів електронних облікових документів;
Вимоги щодо найменування файлів архівних електронних документів;
Вимоги до структури та змісту XML-схеми електронного примірника описів справ постійного зберігання;
Вимоги щодо найменування файлів електронних примірників описів справ постійного зберігання;
Вимоги до структури та змісту XML-схеми обкладинок архівних електронних справ;
Вимоги щодо найменування файлів обкладинок архівних електронних справ;
Вимоги до структури та змісту XML-схеми акта приймання-передавання документів юридичної особи на постійне зберігання;
Вимоги до структури та змісту XML-схеми електронного реєстру файлів архівних електронних справ зберігання.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Державного комітету архівів України від 25 квітня 2005 року № 49 «Про затвердження Порядку зберігання електронних документів в архівних установах», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 07 червня 2005 року за № 627/10907.
3. Департаменту взаємодії з органами влади (Мартиненко С. В.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» (із змінами).
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Державну архівну службу України.
Міністр
П. Петренко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції України
11 листопада 2014 року № 1886/5
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
11 листопада 2014 р. за № 1421/26198
Порядок роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання
I. Загальні положення
1. Цей Порядок встановлює загальні вимоги щодо ведення електронного документообігу, організації роботи з електронними документами у діловодстві в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності (далі — установа) та щодо їх підготовки до передавання на архівне зберігання.
абзац другий виключено
Удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, або кваліфікований електронний підпис та/або печатка, електронний підпис та/або печатка іншого виду в електронному документообігу можуть застосовуватись установами для роботи з документами відповідно до вимог статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з урахуванням загальних принципів роботи з електронними документами, встановлених цим Порядком.
У разі коли для документа, на який накладено удосконалений чи інший вид електронного підпису, за результатами проведеної експертизи цінності визначено постійний або тривалий (понад 10 років) строк зберігання, працівник архівного підрозділу або особа, відповідальна за ведення архіву установи, засвідчує його кваліфікованим електронним підписом.
Загальні засади документування управлінської інформації в установах та особливості ведення діловодства у паперовій формі визначаються Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 року за № 736/27181 (далі — Правила).
Вимоги цього Порядку до роботи з первинно-обліковою, банківською, фінансовою, звітно-статистичною, науково-технічною документацією поширюються лише в частині загальних принципів роботи з ...