Ні, законодавство не зобов’язує роботодавця розробляти та затверджувати локальний акт, щоб регламентувати відрядження. Якщо такого документа немає, не оштрафують ані кадровика, ані роботодавця. Утім, цей документ варто зробити раз — і зменшити кількість запитань щодо відрядження.
На законодавчому рівні порядок відрядження регулюють лише для організацій, які повністю або частково фінансують із держбюджету, два підзаконні акти:
- наказ Мінфіну «Про затвердження Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон» від 13.03.1998 № 59 (далі — Інструкція № 59);
- постанова КМУ «Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів» від 02.02.2011 № 98.
Організації, які повністю або частково фінансують із бюджету, знають, як діяти:
- якщо працівник поїхав у відрядження чи повернувся додому у вихідний;
- режими ...