Чи треба видавати наказ про роботу з трудовими книжками після 10.06.2021

Усі оновлення
15 вересня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Житкова
продуктовий директор Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Зараз видавати такий наказ не потрібно. ПФУ до 10.06.2026 включить до Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відомості про трудову діяльність усіх працівників. Можливо, тоді такий наказ стане у пригоді роботодавцю, щоб організувати видачу паперових трудових книжок працівникам.

В інтернеті кадровики діляться зразками наказу про роботу з трудовими книжками. У наказі пишуть, що з 10.06.2021 підприємство передає скани трудових до ПФУ та видає паперові трудові книжки працівникам на руки. Зараз видавати такий наказ не має сенсу. До того ж, наразі роботодавець не має права видати трудову книжку працівнику, якщо той не звільняється.

Законодавці відвели п’ять років на те, щоби ПФУ вніс відомості про трудову діяльність зі сканкопій трудових книжок до Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Лише після цього видасте трудові книжки працівникам під підпис (п. 2 Розділу «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про вн...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search