З ким погодити, якщо підприємство створює кадрові документи в електронній формі

Усі оновлення
5 жовтня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Обов’язок погоджувати з державним архівом створення документів в електронній формі скасований з 29 жовтня 2022 р.

За відсутності досвіду та тривалої практики роботи з кадровими документами в електронній формі існувала норма — підприємство мало погодити з архівною установою, в зоні комплектування якої перебуває, створення кадрових документів в електронній формі.

Мін’юст наказом від 14.10.2022 № 4527/5 затвердив зміни до Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженого наказом Мін’юсту від 11.11.2014 № 1886/5 (далі — Порядок № 1886). У зв’язку з удосконаленням систем електронного документообігу, розробленням надійних комплексних систем захисту інформації норму щодо погодження виключили із Порядку № 1886.

Порядок створення кадрових документів в електронній формі закріпіть в інструкції з діловодства підприємства.

Із консультації «Як ознайомлювати з документами під особистий чи електронний підпис (КЕП)»

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search