Обов’язок погоджувати з державним архівом створення документів в електронній формі скасований з 29 жовтня 2022 р.
За відсутності досвіду та тривалої практики роботи з кадровими документами в електронній формі існувала норма — підприємство мало погодити з архівною установою, в зоні комплектування якої перебуває, створення кадрових документів в електронній формі.
Мін’юст наказом від 14.10.2022 № 4527/5 затвердив зміни до Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженого наказом Мін’юсту від 11.11.2014 № 1886/5 (далі — Порядок № 1886). У зв’язку з удосконаленням систем електронного документообігу, розробленням надійних комплексних систем захисту інформації норму щодо погодження виключили із Порядку № 1886.
Порядок створення кадрових документів в електронній формі закріпіть в інструкції з діловодства підприємства.
Із консультації «Як ознайомлювати з документами під особистий чи електронний підпис (КЕП)»