Розміщуйте заголовки справ у номенклатурах з урахуванням значущості документів — від найважливіших до другорядних.
На початку номенклатури розміщуйте заголовки справ із документами, які надійшли від органів вищого рівня (за наявності), далі — заголовки справ з організаційно-розпорядчою документацією; планами, звітами; листуванням; документами обліково-довідкового характеру (картки, особові справи).
У межах кожної групи справи також систематизуйте залежно від їх важливості та строків зберігання (п. 13 гл. 1 розд. IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5).
Із консультації «Складаємо номенклатуру справ відділу кадрів»