Чи затверджувати наказом номенклатуру справ

Усі оновлення
28 жовтня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Номенклатури справ структурних підрозділів наказом не затверджують. Зведену номенклатуру справ підприємства затверджують наказом, якщо потрібно дати додаткові доручення щодо її упровадження.

Нормативно-правові акти не вимагають видавати розпорядчий документ, щоб затвердити номенклатуру. Але інколи роботодавець, коли затверджує номенклатуру, хоче дати додаткові доручення щодо її впровадження або контролю за формування справ відповідно до затвердженої номенклатури. Наприклад, структурним підрозділам, службі діловодства.

У такому разі можна видати розпорядчий документ, наприклад наказ з адміністративно-господарської діяльності. Першим пунктом роботодавець затверджує номенклатури справ. У наступних, приміром, доручає провести тренінг із питань впровадження номенклатури справ, організувати контроль за дотриманням вимог щодо формування справ, провести перевірки цього напряму діяльності та розглянути їх результати на оперативних нарадах в структурних підрозділах і на підприємстві в цілому.

Із...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search