Як складати накази з основної діяльності та з адміністративно-господарських питань

Кадрові документи
18 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ
user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Зазвичай кадровик готує накази з кадрових питань. Накази з основної діяльності та з адміністративно-господарських питань готують інші служби. Проте через брак досвіду і, можливо, знань у працівників цих служб, скласти наказ можуть доручити і вам. Упоратись із завданням допоможе консультація.

Якщо потрібно запровадити реєстрацію наказів і закрити реєстраційні форми наприкінці року, скористайтеся спеціальними консультаціями.

Принцип розподілу між групами

Усі накази розподіляють на три групи залежно від строку зберігання. Накази з основної діяльності та з адміністративно-господарських питань можна розрізнити і за змістом.

У наказах з основної діяльності фіксуємо рішення керівника з найважливіших і глобальних питань діяльності підприємства. З-поміж цих питань — планування і звітність; фінансування; уведення в дію документів — положень, інструкцій, правил, регламентів тощо.

Рішення й доручення в наказах з основної діяльності стосуються конкретних виконавців або колективу загалом.

Накази з а...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search