Зміни в електронному документообігу з 29.10.2022

Кадрові документи
23 листопада 2022 року
|
1 хвилину Читати

Поради експерта допоможуть уникнути помилок і полегшити роботу з документами

user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Для того щоб удосконалити електронний документообіг на підприємствах, уніфікувати вимоги до складання та оформлення електронних документів у діловодстві підприємств незалежно від форм власності, Мін’юст затвердив зміни до Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженого наказом Мін’юсту від 11.11.2014 № 1886/5 (далі — Порядок № 1886).

Відповідні зміни до Порядку № 1886 викладені у наказі Мін’юсту від 14.10.2022 № 4527/5.

Ознайомтеся з новими правилами електронного документообігу.

Погодження 

Більше не погоджуємо кадрові документи з архівною установоюТепер порядок створення кадрових документів відбувається за загальними правилами. Його закріплюють у власній інструкції з діловодства.

Загальні засади документування управлінської інформації в установах та особливості ведення діловодства у паперовій формі визначають Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органа...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search