Для того щоб удосконалити електронний документообіг на підприємствах, уніфікувати вимоги до складання та оформлення електронних документів у діловодстві підприємств незалежно від форм власності, Мін’юст затвердив зміни до Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженого наказом Мін’юсту від 11.11.2014 № 1886/5 (далі — Порядок № 1886).
Відповідні зміни до Порядку № 1886 викладені у наказі Мін’юсту від 14.10.2022 № 4527/5.
Ознайомтеся з новими правилами електронного документообігу.
Погодження
Більше не погоджуємо кадрові документи з архівною установою. Тепер порядок створення кадрових документів відбувається за загальними правилами. Його закріплюють у власній інструкції з діловодства.
Загальні засади документування управлінської інформації в установах та особливості ведення діловодства у паперовій формі визначають Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органа... |