Чи долучати до особової справи документи про графік роботи та дистанційну роботу

Усі оновлення
12 січня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Житкова
продуктовий директор Експертус Кадри, експерт з трудового законодавства, Київ

Ні, не потрібно.

Які документи долучити до особової справи працівника та як її формувати визначає пункт 12 глави 2 розділу IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила 1000/5).

В особовій справі мають бути лише документи, передбачені Правилами № 1000/5. До особової справи не долучають документи (заяви, накази) про графік роботи працівника, дистанційну роботу, відпустки, матеріальну допомогу тощо.

Із консультації «Особова справа»

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації