Чи обов’язково реєструвати накази

Усі оновлення
16 січня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ

Так.

Реєстрація — обов’язковий етап життєвого циклу наказу. Наказ вважається внесеним до документаційного фонду підприємства з моменту його реєстрації (п. 1 гл. 3 розд. ІІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5).

Мета реєстрації наказів — забезпечити облік, контроль за виконанням, оперативне використання інформації, викладеної в документах.

Із консультації «Як вести журнали реєстрації наказів» 

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search