Так.
Радимо вести окрему реєстрацію наказів з певного питання, якщо за рік видаєте на підприємстві понад 250 наказів з цього питання. У такому разі не лише ведіть окремий журнал, а й формуйте накази з відповідного питання в окрему справу.
Накази з кадрових питань групують у справи відповідно до їх видів та строків зберігання. Не можна групувати разом накази тривалого (75 років) та тимчасового (5 років) зберігання. Доцільно, при великих обсягах документів, накази з кадрових питань, що стосуються різних напрямів діяльності (приймання на роботу, звільнення, преміювання, відрядження, відпустки тощо), групувати в окремі справи. Якщо різних видів наказів з кадрових питань створюють незначну кількість, їх можна групувати за строками зберігання:
- до однієї справи — накази тривалого строку зберігання;
- до іншої — тимчасового строку зберігання.