Опанувати загальні правила роботи з наказами, скласти наказ з основної діяльності та адміністративно-господарських питань, запровадити реєстрацію і закрити реєстраційні форми наприкінці року допоможуть спеціальні консультації.
Настанови зі складання
— загальні правила
Накази з кадрових питань — розпорядчі документи, що фіксують рішення з управління персоналом. За допомогою кадрових наказів регулюють прийняття, переміщення, звільнення працівників, надання відпусток, присвоєння розрядів, накладення стягнень та заохочення.
Накази з кадрових питань складає, оформлює, реєструє, формує до справ та зберігає відділ кадрів.
Складання, реєстрація, формування кадрового наказу до тої чи тої справи залежить від його виду. Розподіл наказів з кадрових питань за видами ґрунтується на статті 16 Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затв...