Хто має подавати повідомлення про прийняття в податкову — кадровик чи бухгалтер

Усі оновлення
10 березня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Житкова
продуктовий директор Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Повідомлення про прийняття працівника на роботу підписують керівник і головний бухгалтер. Особа, що складає повідомлення, вказує для кожного з підписантів реєстраційний номер облікової картки платника податків. Таку вимогу встановлює Порядок повідомлення, затверджений постановою КМУ від 17.06.2015 № 413.

Відповідальність за складання та подання повідомлення несуть посадові особи, які його підписали. Тож складати повідомлення й подавати його до ДПС — компетенція бухгалтера. Кадровик, в свою чергу, має своєчасно надавати бухгалтеру копії наказів про прийняття на роботу чи укладення гіг-контракту.

Із консультації «Як скласти повідомлення в податкову про прийняття на роботу»

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search