Чи можна повідомлення в податкову надіслати поштою

Усі оновлення
4 квітня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Житкова
продуктовий директор Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Ні.

Державна податкова служба вважає, що не можна, і неодноразово роз’яснювала: Порядок повідомлення, затверджений постановою КМУ від 17.06.2015 № 413, не містить вказівки про те, що роботодавець може подати повідомлення про прийняття на роботу поштою. Тож — не рекомендуємо.

Роботодавець подає повідомлення засобами електронного зв’язку, керівник та головний бухгалтер засвідчують повідомлення КЕП. Якщо немає технічної можливості подати повідомлення засобами електронного зв’язку, його подають на папері разом з копією в електронній формі.

Із консультації «Як скласти повідомлення в податкову про прийняття на роботу»

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search