Які документи повинна містити особова справа директора

Усі оновлення
30 червня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Юлія Видиборець
аналітик Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, юрист із трудового права, сертифікований експерт із військового обліку, Київ

Документи до особової справи директора формують за загальними правилами.

Директор — найманий працівник. Перелік документів особової справи працівників визначають Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5). Для формування особової справи директора, Правила № 1000/5 не встановлюють спеціального порядку. Тож долучіть до його особової справи документи за переліком, визначеним Правилами № 1000/5.

Долучайте до особової справи директора тільки наявні документи й тільки за переліком, визначеним Правилами № 1000/5. Так, письмовий трудовий догові/контракт долучіть за наявності. А заяву про прийняття на роботу, яку директор не пише, не замінюйте на рішення засновників/вищого органу.

Із консультації «Особова справа»

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search