Назвіть посаду — менеджер з маркетингу.
Національний класифікатор України ДК003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (КП), не передбачає професійної назви роботи бренд-менеджера. Якщо введете таку посаду до штатного розпису, порушите законодавство про працю — абзац третій пункту 2.14 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту та Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58. Назви посад у трудових книжках мають відповідати КП.
Англомовне слово «brand» тлумачать по-різному — сорт, якість, фабричне клеймо, торгова марка тощо. У світі професія бренд-менеджера тотожна менеджеру з певного продукту або товарної категорії торгової марки. На практиці такі працівники:
- розробляють стратегії й тактики маркетингових заходів;
- реалізують керування брендом на основі вимірювання капіталу бренда, збільшення продажів і ціни товару.
Тобто бренд-менеджер — це насамперед маркетолог, аналітик та організатор...