Які завдання та обов’язки маркетолога

Усі оновлення
28 серпня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Юрій Юров
експерт із професійної класифікації, Вінниця

Національний класифікатор України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (КП), передбачає професійну назву роботи «фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)». Код КП — 2419.2.

Кваліфікаційна характеристика професії вміщена до Випуску 65 «Торгівля та громадське харчування» та Випуску 18 «Видавнича справа» ДКХП.

Кваліфікаційна характеристика маркетолога, як і сам Випуск 65, затверджена у 1999 році й дещо застаріла. Саме тому фахівці, які розроблюють посадові інструкції, стикаються з труднощами. Особливо, коли складають розділи «Завдання та обов’язки» та «Повинен знати».

Розділ «Кваліфікаційні вимоги» Випуску 65 ДКХП розроблювали із використанням нині нечинної постанови КМУ «Про перелік напрямів та спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями» від 24.05.1997 № 507 (далі — Постанова № 507). У кваліфікаційній характеристиці є зга...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search