Як назвати працівника, що розробляє програми лояльності та консультує клієнтів щодо цих програм

Усі оновлення
28 серпня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ
user icon
Юрій Юров
експерт із професійної класифікації, Вінниця

Доречні професійні назви робіт — консультант з маркетингу або маркетолог.

Розроблення програм лояльності формально належить до завдань менеджера з маркетингу або маркетолога. Однак консультування клієнтів — не є їх основною функцією й, імовірно, має епізодичний характер.

Національний класифікатор України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (КП), містить професійну назву роботи «консультант з маркетингу». Код КП — 2419.2. Консультант з маркетингу — це можливий варіант для посади, основним обов’язком за якої є консультування клієнтів. Однак розроблення програм лояльності — не є профільною роботою для консультанта з маркетингу.

Рівень освіти, галузь знань та спеціальність у консультанта і маркетолога можуть бути практично однакові. Визначте самостійно назву посади, за якою працівник консультуватиме і розроблюватиме програми лояльності, — «фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)» або «консультант з маркетингу».

З...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search