Доречні професійні назви робіт — консультант з маркетингу або маркетолог.
Розроблення програм лояльності формально належить до завдань менеджера з маркетингу або маркетолога. Однак консультування клієнтів — не є їх основною функцією й, імовірно, має епізодичний характер.
Національний класифікатор України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (КП), містить професійну назву роботи «консультант з маркетингу». Код КП — 2419.2. Консультант з маркетингу — це можливий варіант для посади, основним обов’язком за якої є консультування клієнтів. Однак розроблення програм лояльності — не є профільною роботою для консультанта з маркетингу.
Рівень освіти, галузь знань та спеціальність у консультанта і маркетолога можуть бути практично однакові. Визначте самостійно назву посади, за якою працівник консультуватиме і розроблюватиме програми лояльності, — «фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)» або «консультант з маркетингу».
З...