Як отримати згоду директора на передплату Експертус Кадри

Знайомство з Експертус Кадри
сьогодні
|
3 хвилини Читати

П’ять порад від психолога заручитися підтримкою директора і передплатити Експертус Кадри. Головний секрет — ці поради дієві не тільки з директором і не тільки на роботі

user icon
Юлія Бояджян
практичний психолог, Київ

Заклопотаний своїми справами директор може не розгледіти, наскільки важливо вчасно ухвалювати рішення у кадровій справі. Не закрита вакансія, невпорядкований штат, порушення трудових відносин із різними категоріями працівників, неналагоджена взаємодія з територіальним центром комплектування та соціальної підтримки (далі — ТЦК) — це короткий список того, що однозначно негативно впливає на позиціонування підприємства серед конкурентів і працівників, і як наслідок на прибуток підприємства. Адже успіху досягають ті, хто має одну мету і підтримує одне одного, щоб досягнути її.

Тож пропонуємо п’ять способів заручитися підтримкою директора й передплатити Експертус Кадри. Адже ми — Ваш надійний партнер у світі законодавства про працю.

По-перше, кажуть усвідомлення проблеми — це 50% її розв’язання. Визнаймо, роботу кадровика часто недооцінюють — читайте, економлять на ній. Директор радше виділить кошти на новий проєкт чи бухгалтерію. Та навіть бухгалтер, якому доручили виконувати обов’язки кадровика, з часом усвідомить, що є кадрові задачі, які вимагають прискіпливої уваги. Приміром, «роздутий» штат — це пряма вказівка на розтрату грошей підприємства, а скорочення працівників замість переведення їх на інші форми трудових відносин — узагалі хрест на підприємстві.

Допоможіть директору усвідомити, що ваша робота важлива, і ви знаєте, як вберегти працівників, гроші та нерви. Для цього потрібен лише правильний інструмент — Експертус Кадри.

По-друге, не думайте про відмову. Перемагає не той, хто не падає, а той, хто підіймається і продовжує йти далі. Банально? Але ж правда. Якщо не зручно просити для себе — просіть для інших, для директора насамперед — окресліть йому переваги й економію, яку він отримає. Якщо треба, здивуйте аналітичною презентацією про переваги й недоліки, здобутки та втрати. Підкресліть, що дійсно дбаєте про роботу й потребуєте його підтримки.

Пам’ятайте, що директор теж людина. Спробуйте поставити себе на його місце та подумайте, у чому він зацікавлений, чого від вас очікує. Як правило, це підвищення ефективності працівників, вчасні звіти, зниження рівня плинності кадрів, зменшення видатків та спокій у роботі підприємства. Для того щоб перетворити ці знання у позитивне рішення — використайте на практиці лайфхаки, що допомогли вашим колегам.

Порада № 1. Не кажіть «Мені дуже треба» 

Директор турбується про економію коштів, адже це — важливо для підприємства. Тому мій головний аргумент — не вигода для мене, а економія коштів для всього підприємства.

Ольга Гончаренко, передплатниця Експертус Кадри

Аргументуйте, що передплата фахового видання допоможе підприємству зекономити гроші й інші ресурси, уникнути штрафів. Кадрове діловодство відбуватиметься ефективніше та швидше. Ви робитимете удвічі більше з меншими витратами часу та енергії, якщо матимете інформацію від провідних експертів з трудового права. Директор має відчути вигоду для підприємства.

 Як радимо переконувати:

— Сергію Петровичу, ця передплата допоможе оптимізувати кадрове діловодство на підприємстві. Я зможу працювати швидше й матиму актуальні рішення, як правильно вибудувати роботу з працівниками, держустановами, ТЦК й зекономити кошти підприємства.

— Згода. Оформте передплату.

Порада № 2. Не ображайтеся, якщо не отримали бажаного

Іноді я зовсім не розумію керівника. Але ображатися — це як зі скелі у прірву, так я тільки погіршу спілкування. Я завжди спокійно повертаюся до розмови згодом й отримую схвалення.

Поліна Супруненко, передплатниця Експертус Кадри

Можливо, вас неправильно зрозуміли. Спробуйте ще раз почати розмову з директором зі слів «Я знаю, наскільки відповідальна Ваша посада і скільки у Вас завдань. Ухвалювати рішення про витрати непросто, однак передплата Експертус Кадри — важлива інвестиція у спокійну роботу підприємства під час війни».

Порада

Пам’ятайте, що директор — теж людина, з почуттями та власним сприйняттям. Покажіть, що ви розумієте його проблеми, тоді й він швидше зрозуміє ваші. Продемонструйте емпатію та не вдавайтеся до образ

...