Ні. Якщо особові справи працівників містять заяви про надання відпусток, вилучіть їх і сформуйте в окремі справи за роками заяв, навіть якщо цього не передбачає номенклатура справ.
Для того щоб вирішити, до якої справи долучити документ і як довго зберігати його, керуйтеся Переліком типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженим наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5 (далі — Перелік).
Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила), не передбачають включати заяви працівників про надання відпусток до особових справ (п. 12 гл. 2 розд. IV Правил).
Отже, якщо заяви про відпустки долучали до особової справи працівника, скористайтеся правилами...