15 правил, як сформувати документи у справи

Діловодство
21 лютого 2024 року
|
1 хвилину Читати

Дотримуйтеся правил, щоб правильно сформувати документи у справи

Правила щодо формування документів у справи визначені розділом 2 глави IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5.

1

Вміщуйте у справи тільки виконані документи відповідно до заголовків справ в номенклатурі

2

Групуйте у справи документи, виконані протягом одного календарного року. Винятки:

  • перехідні справи та судові справи (ведуться протягом кількох років);
  • особові справи (формуються протягом періоду роботи особи на підприємстві);
  • документи виборчих органів та їх постійних комісій, депутатських груп (формуються за період їх скликання);
  • документи навчальних закладів, що характеризують навчально-виховний процес (формуються за навчальний рік);
  • документи театрів, що характеризують сценічну діяльність (формуються за театральний сезон);
  • справи фільмів, рукописів, історій хвороб;

3

Вміщуйте у с...