Чи переносити записи із дубліката трудової книжки, якщо працівник знайшов оригінал

Кадрові документи
15 жовтня 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Житкова
продуктовий директор Експертус Кадри, експерт з трудового законодавства, Київ

Дії роботодавця залежать від того, що вибере працівник — дублікат чи оригінал трудової книжки.

Особа, яка загубила трудову книжку / вкладиш до неї, зобов’язана негайно заявити про це власнику / уповноваженому ним органу за місцем останньої роботи. Протягом 15 днів після заяви, а в разі ускладнення — в інші строки власник / уповноважений ним орган видає працівнику іншу трудову книжку / вкладиш до неї (нових зразків) із написом «Дублікат» в правому верхньому кутку першої сторінки (п. 5.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58; далі — Інструкція № 58).

Дублікат трудової книжки також можна видати за новим місцем роботи, якщо відсутній доступ до трудової книжки працівника внаслідок надзвичайної ситуації, передбаченої Кодексом цивільного захисту України, або проведення антитерористичної операції (АТО) на території, де працював працівник. Підстави:

  • інформація в письмовому вигля...