Що робити, якщо після оформлення дубліката трудової книжки працівник знайшов оригінал

Усі оновлення
15 березня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Житкова
продуктовий директор Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Анулюйте один із документів на вибір працівника.

Аналіз положень Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58) та постанови КМУ «Про трудові книжки працівників» від 27.04.1993 № 301 дає можливість дійти висновку — працівник може мати лише одну трудову книжку, яка є основним документом про його трудову діяльність. Таку позицію висловив Запорізький окружний адміністративний суд постановою від 28.04.2015 у справі № 808/8066/14.

Отже, працівник має вибрати, який документ продовжувати, а який — анулювати. Логічно вибрати той, що містить більше записів про роботу.

Працівник вибрав дублікат

На титульному (першому) аркуші оригіналу трудової книжки напишіть «Замість видано дублікат». Оригінал поверніть працівнику. Так скеровує абзац другий пункту 5.5 Інструкції № 58, якщо трудова книжка стала непридатною.

Працівник вибрав оригінал

Правомірно записати в оригіналі трудової книжки ві...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search