Хто може видати наказ про виконання обов’язків директора на час його непрацездатності

Усі оновлення
5 квітня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ольга Догадіна
керівник експертної групи Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Посадові особи підписують документи в межах своїх повноважень, визначених у положеннях/статутах установи, положеннях про структурні підрозділи, посадових інструкціях, розпорядчому документі про розподіл обов’язків між керівником та його заступниками тощо. У зазначених документах визначають також порядок підписання документів іншими особами в разі відсутності керівника установи та посадових осіб, які уповноважені їх підписувати (п. 1 гл. 8 розд. ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5; далі — Правила № 1000/5).

Складники підпису:

  • назва посади особи, яка підписує документ;
  • особистий підпис;
  • власне ім’я і прізвище. У реквізиті «Підпис» після назви посади особи можна зазначати вчене звання, науковий ступінь.

Підстава — пункт 2 глави 8 розділу ІІ Правил № 1000/5.

Зверніть увагу

Власник підприємства не...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search