Повноваження щодо підписання документів , створюваних підприємством, установою, організацією (далі — організація), надаються: установчими документами (зокрема, статутом чи положенням про організацію); наказами керівника організації; довіреностями.
Найбільш поширеною формою делегування повноважень є видання наказу про розподіл обов’язків між керівником організації та його заступниками.
Надання права підпису вихідних документів заступникам керівника організації оформлюється окремим пунктом наказу (зразок).
Право підписання вихідних документів, зокрема службових листів, може надаватися як заступникам керівника організації, так і керівникам структурних підрозділів (зразок).
За необхідності, викликаної специфікою діяльності організації, її керівник може делегувати іншим працівникам частину своїх повноважень (у межах, визначених установчими документами) щодо підписання розпорядчих документів. Право підписання розпорядчих документів (наказів, розпоряджень), як правило, делегується заступникам...