Чи реєструвати витяги з документів

Усі оновлення
21 травня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Матійко
провідний експерт із трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Так.

Витяги готують на загальному бланку підприємства формату А4 або А5 — залежно від обсягу інформації, з відтворенням обов’язкових реквізитів згідно з ДСТУ 4163:2020.

Службовий документ, який отримали або створили на підприємстві, зокрема для внутрішнього користування, вважають внесеним до документаційного фонду підприємства з моменту його реєстрації (п. 1 гл. 3 розд. ІІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5).

Реєструйте витяги в Журналі реєстрації внутрішніх документів або в Журналі реєстрації вихідних документів залежно від призначення документа.

Із консультації «Як оформлювати витяги з документів»

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search