Онбординг новачків — як успішно «взяти на борт»

Управління персоналом
21 червня 2024 року
|
1 хвилину Читати

За порадами експерта створите систему ефективного онбордингу на підприємстві «з нуля». Також вдосконалите й структуруєте поточний процес адаптації працівників, що зменшить відсоток плинності й підвищить задоволеність персоналу

user icon
Тетяна Мовлян
HR-директор Цифрового видавництва Експертус, Київ

Більшість компаній припускаються однакових помилок: «символічно» навчають та адаптують нового працівника, не розуміють ролей, відповідальності та системного підходу в цьому процесі. У час кадрового голоду надважливо утримувати цінних працівників та успішно адаптувати новачків і на рядових, і на керівних посадах.

Дізнайтеся, як встановити випробування.

Що таке «онбординг»

«Онбординг» (від англ. «on board» — взяти на борт) — це інтеграція нових працівників на посаді. Якщо ви раніше не чули цього терміна — нічого страшного, бо, найімовірніше, у вашій компанії вже впровадили деякі етапи та складові частини цього процесу.

Чи змінювався процес онбордингу з плином часу? Звісно, так. Починалося все з формальної розповіді про посадові обов’язки та правила роботи, ознайомлення з робочим місцем та колективом. У кращому разі новачка «приставляли» до більш досвідченого працівника протягом 2—3 місяців, щоб набував досвіду. Далі зі зростанням конкуренції на ринку праці роботодавці почали більш ретел...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації