Онбординг новачків — як успішно «взяти на борт»

Управління персоналом
21 червня 2024 року
|
1 хвилину Читати

За порадами експерта створите систему ефективного онбордингу на підприємстві «з нуля». Також вдосконалите й структуруєте поточний процес адаптації працівників, що зменшить відсоток плинності й підвищить задоволеність персоналу

user icon
Тетяна Мовлян
HR-директор Цифрового видавництва Експертус, методолог, мотиваційний спікер

Більшість компаній припускаються однакових помилок: «символічно» навчають та адаптують нового працівника, не розуміють ролей, відповідальності та системного підходу в цьому процесі. У час кадрового голоду надважливо утримувати цінних працівників та успішно адаптувати новачків і на рядових, і на керівних посадах.

Дізнайтеся, як встановити випробування.

Що таке «онбординг»

«Онбординг» (від англ. «on board» — взяти на борт) — це інтеграція нових працівників на посаді. Якщо ви раніше не чули цього терміна — нічого страшного, бо, найімовірніше, у вашій компанії вже впровадили деякі етапи та складові частини цього процесу.

Чи змінювався процес онбордингу з плином часу? Звісно, так. Починалося все з формальної розповіді про посадові обов’язки та правила роботи, ознайомлення з робочим місцем та колективом. У кращому разі новачка «приставляли» до більш досвідченого працівника протягом 2—3 місяців, щоб набував досвіду. Далі зі зростанням конкуренції на ринку праці роботодавці почали більш ретел...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search